Dispozițiile Primarului mun. Cahul pentru luna februarie 2021
În luna februarie, Primarul mun. Cahul a emis 112 dispoziții dintre care: Dispoziții din domeniul administrației publice locale – 34; Dispoziții din domeniul buget și finanțe – 17; Dispoziții din domeniul comerțului – 3; Dispoziții din domeniul raporturilor de serviciu – 48, o dispoziție ce ține de relațiile funciare, una de organizarea licitațiilor și alte 8 legate de gestionarea patrimoniului public.
Analizând dispozițiile publicate pe site-ul actelocale.gov.md identificăm un șir de acte care ar reprezenta un interes sporit pentru cetățeni.
Cheltuieli publice
Prin dispoziția nr.40 emisă la data de 05.02.2021 se restituie mijloacele financiare în sumă de 3800,00 lei pentru asigurarea hranei sportivilor, arbitrilor și medicului ( 19 pers x 200,00 lei) în cadrul Campionatului Republicii Moldova la volei, etapa I, desfășurat pe data de 6 februarie 2021 în mun.Cahul.
La data de 09.02.2021 se emite dispoziția nr. 44 cu privire la organizarea acțiunilor de comemorare a compatrioților căzuți în războiul din Afganistan organizată la data de 13 februarie 2021. Pentru acest eveniment Primăria mun. Cahul alocă suma de 750,00 lei, pentru procurarea florilor ce urmează a fi depuse la mormintele celor căzuți în război.
În aceeași dată prin dispoziția nr.45 se alocă mijloace financiare în sumă de 9730,00 lei în scopul organizării Turneului la fotbal pe teren redus ,,Cupa Primarului municipiului Cahul”, ediția 2021, organizat în perioada ianuarie-februarie al anului curent. Suma este alocată pentru achiziția de cupe, medalii, cadouri și pentru hrana medicilor.
Suma de 3800,00 lei este alocată prin dispoziția nr. 47, emisă în data de 10 februarie, pentru asigurarea hranei sportivilor, arbitrilor și medicului (19 pers x 200 lei) în cadrul Campionatului Republicii Moldova la volei, etapa II, desfășurat pe data de 14 februarie 2021 în mun Cahul.
În scopul comemorării poetului național Grigore Vieru , la cei 86 de ani de la naștere, Primăria mun. Cahul alocă mijloace financiare prin dispoziția nr.48 din 10 februarie în sumă de 1500,00 lei, pentru depunerea florilor la bustul lui Grigore Vieru din parcul central ,, Grigore Vieru”, activitate organizată la data de 14 februarie 2021, ora 10.30.
Cu această ocazie, mai este desfășurat și concursul lucrărilor de artă plastică ,, Viereana, defășurat pe data de 14 februarie 2021, în incina Palatului de Cultură ,, Nicolae Botgros” din mun. Cahul. Astfel prin dispoziția nr. 50 din 10.02.2021, se alocă suma de 13200,00 lei care vor fi distribuiți pentru achiziția de diploma, premii bănești.
La aceeași dată a fost emisă și dispoziția nr. 49 prin care se alocă suma de 2200,00 lei pentru organizarea măsurii cultural de Ziua Internațională a Femeii, în incinta Casei de Cultură din s. Cotihana, mun. Cahul, pe data de 7 martie 2021.
Prin dispoziția nr.56 din data de 15 februarie se alocă suma de 5000,00 lei în scopul organizării competițiilor sportive la lupte libere cu genericul ,, Dragobetele sărută fetele ” ediția a II, organizată în parteneriat cu Asociația Obștească ,,Pro-Team ” din mun. Cahul. Mijloacele financiare alocate sunt repartizate pentru achiziția de cupe și diplome dar și pentru premiile bănești învingătorilor, premiul I (300,00 lei x 3 pers) , premiul II (400,00 lei x 3 pers) și premiul III (500,00 lei x 3 pers).
Mijloace financiare în sumă de 7500, 00 lei au fost alocate prin dispoziția nr.58, emisă de către Primarul mun. Cahul la data de 16 februarie. Conform dispoziției suma este alocată pentru achitarea cotei de participare a echipei de volei femenin din mun. Cahul la Campionatul Republicii Moldova la volei, ediția 2021, desfășurat în perioada februarie-mai 2021.
Tot în această dată prin dispoziția nr.61 în scopul organizării evenimentului ,, Seara de Cinema” se alocă suma de 2138,00 lei pentru procurarea cadourilor participanților la tombolă. Evenimentul va avea loc în incinta Palatulu de Cultură ,, Nicolae Botgros” din mun. Cahul pe data de 25 februarie 2021.
La data de 18.02.2021prin dispoziția nr.73 se alocă suma de 3416,00 lei pentru participarea echipei Școlii Sportive nr.2 din mun. Cahul în componență de 10 persoane, la Turneul internațional la lupte Greco-romane, desfășurat în perioada 26-27 februarie 2021, în or. Ialoveni. Suma alocată acoperă drumul tur-retur și hrana pentru 10 persoane.
Conform dispoziției nr.75 din 18 februarie se alocă suma de 3000,00 lei pentru asigurarea hranei sportivilor ( 15 pers x 200,00 lei ) în cadrul Campionatului Republicii Moldova la volei, etapa III, desfășurat pe data de 20 februarie 2021 în or. Vadul lui Vodă.
Suma de 1240,00 lei este alocată prin dispoziția nr.76 emisă la data de 19.02.2021 în scopul achiziționării produselor alimentare pentru deplasarea Ansamblului ,, Majorette Show IUVENTA ” la competiția internațională ,, Twirling and Majorettes Cup – Zimnie Uzory”, desfășurat în perioada 24.02.2021-01.03.2021 în or. Dmitrov, reg. Moscova, Federația Rusă.
În scopul organizării și desfășurării competiției în cadrul clubului ,, Spartan ” organizat pe data de 06 martie 2021, prin dispoziția nr.77 din data de 19.02.2021, se alocă suma de 6900,00 pentru achiziționarea diplomelor, medaliilor și hrana arbitrilor ( 12 pers x 150,00 lei ).
Funcții vacante rămase neocupate
Prin dispoziția nr.81-i din 05.02.2021 se anunță concus pentru ocuparea funcției de director al creșei grădiniță de copii nr.9 ,,Scufița Roșie” și director al grădiniței de copii nr.5 ,, Clopoțel ” din municipiul Cahul prin dispoziția 82-i. Dosarele pot fi depuse pînă la data de 05.03.2021, ora 16.30.
Acest articol este produs cu sprijinul financiar al Uniunii Europene. Conținutul său este responsabilitatea exclusivă a proiectului „Creșterea gradului de transparență a 5 autorități publice locale din raionul Cahul”, implementat de A.O. „Cahul 2030” și nu reflectă neapărat punctele de vedere ale Uniunii Europene.