O agenție românească de marketing vine pe piața din R. Moldova. Va prelua o parte din acțiunile companiei Just Digital
Agenția românească de comunicare integrată Kooperativa 2.0 se lansează pe piața din R. Moldova. Aceasta va prelua o parte din acționariatul companiei locale de digital marketing, Just Digital. Prin urmare, brandul moldovenesc va fi redenumit în Kooperativa 2.0 Moldova, potrivit Agora.md..
„Acest mix româno-moldovenesc va oferi brandurilor locale facilități de extindere pe piețele internaționale”, susține CEO Kooperativa 2.0, Robert-Nicolae Feraru.
Parteneriatul marchează un proces de rebranding, prin intermediul căruia compania moldovenească Just Digital se transformă în Kooperativa 2.0 Moldova.
În cadrul evenimentului de lansare, fondatorul Just Digital, Mircea Țîra, a declarat că noua entitate vizează atingerea unei cote de 20% din piața media locală, până în 2030.
,,Nu ne vom opri doar pe piața din R. Moldova și România. Dorim foarte rapid să ne integrăm pe piața din Uniunea Europeană. Kooperativa 2.0 aduce un know-how consolidat în digitalizare, comunicare strategică și cross-marketing, fiind o sursă de inspirație pentru piața noastră locală.”, a transmis fondatorul Just Digital, Mircea Țîra.
Agenția românească de marketing are aproape 40 de angajați și o abordare full-service, care acoperă nevoile de promovare ale clienților. CEO-ul Kooperativa 2.0, Robert-Nicolae Feraru, susține că această asociere va consolida legăturile creative dintre cele două țări.
,,Prin intermediul acestui parteneriat integrarea noastră în industria din Republica Moldova a devenit mai facilă și suntem convinși că acest mix româno-moldovenesc, de acum în stil 2.0, va consolida legăturile creative dintre cele două țări și va oferi brandurilor locale facilități de extindere pe piețele internaționale.”, a menționat Mircea Țîra.
Portofoliul companiei Just Digital cuprinde management de social media, strategii de marketing și comunicare, producție video, design, branding, dezvoltare de website-uri și implementare de campanii ESG.