piatasud.md

A fost simplificată procedura de concurs pentru funcția de Administrator al ÎM „Gospodăria Comunal-Locativă” Cahul

A fost simplificată procedura de concurs pentru funcția de Administrator al ÎM „Gospodăria Comunal-Locativă” Cahul
Imagine simbol

În ședința extraordinară de luni, 20 ianuarie, Consiliul municipal Cahul a luat o decizie importantă cu privire la modificarea Regulamentului privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției de administrator al Întreprinderii Municipale ,,Gospodăria Comunal – Locativă” Cahul. Astfel, autoritățile locale urmăresc să atragă un număr mai mare de candidați calificați și să asigure o selecție cât mai transparentă.

Pentru funcția de administrator a întreprinderii poate candida persoana care corespunde următoarelor cerințe:

1) Deține cetățenia Republicii Moldova;

2) Deține studii superioare în domeniul relevant (economie, administrare publică, management, drept, inginerie, ecologie sau alte domenii relevante pentru activitatea întreprinderii)

3) A activat cel puțin 4 ani în funcțiile domeniului relevant (economie,administrare publică, management, drept, inginerie, ecologie sau alte domenii relevante pentru activitatea întreprinderii)

4) Are vîrsta minimă de 30 de ani și nu a atins vîrsta de pensionare;

5) Nu are anticidente penale nestinse pentru infracțiuni săvîrșite cu intenție;

6) Nu este privat/ă de dreptul de a ocupa anumite funcții sau dea exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complimentară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție;

Candidatul care dorește să participe la concursul pentru funcția de administrator trebuie să prezinte un dosar complet, care să conțină următoarele documente:

  • Cerere de participatre la concurs redactată în conformitate cu modelul stabilit de comisia de concurs;
  • CV
  • Copia buletinului;
  • Copia actelor de studii certificate pe propria răspundere.

Controlul executării prezentei decizii se pune în seama comisiilor consultative de specialitate a Consiliului municipal Cahul. 

Prezenta decizie poate fi atacată la Judecătoria Cahul (sediul Central str. M. Frunze 62), în termen de 30 zile de la data publicării.

Aceste modificări vin în urma unei analize atente a regulamentului anterior, care a evidențiat faptul că unele dintre cerințe erau prea restrictive și descurajau potențialii candidați. Prin simplificarea procedurii, autoritățile locale doresc să asigure o selecție mai transparentă și să atragă candidați cu competențe diverse, care să poată contribui la dezvoltarea întreprinderii și la îmbunătățirea serviciilor oferite cetățenilor.

Preşedintele şedinţei Consiliului municipal Cahul: Vasile Vanțevici

Secretarul Consiliului municipal Cahul: Aliona Tricolici

Decizia Consiliului municipal Cahul poate fi consultată aici.

Ședința extraordinară a Consiliului municipal Cahul din 20 ianuarie 2025 a fost transmisă LIVE de redacția Ziuadeazi. Aceasta poate fi urmărită integral aici.

ziuadeazi.md