În agenda şedinţei sunt incluse următoarele subiecte:
- Cu privire la organizarea odihnei de vară a copiilor şi adolescenţilor în sezonul estival 2025.
Raportor: Maria Bichir, șefă a Direcției generale învățământ
- Cu privire la deschiderea claselor de liceu cu frecvență redusă (cl.X-XIII).
Raportor: Maria Bichir, șefă a Direcției generale învățământ
- Cu privire la activitatea Consiliului de administrație, a administratorului și la activitatea economico-financiară a Î.M. „Centrul Stomatologic Raional Cahul” pe anul 2024 (cu repartizarea profitului net).
Raportor: Vitalii Kulia, administrator al Î.M. „Centrul Stomatologic Cahul”
- Cu privire la casarea unor bunuri uzate, raportate la mijloacele fixe, administrate de ÎM „Centrul Stomatologic Raional Cahul”.
Raportor: Vitalii Kulia, administrator al Î.M. „Centrul Stomatologic Cahul”
- Cu privire la activitatea Consiliului de administrație, a administratorului și la activitatea economico-financiară a Î.M. „Biroul de Prospecţiuni şi Proiectare” pe anul 2024 (cu repartizarea profitului net).
Raportor: Aura Croitoru, administratoare a Î.M. „Biroul de Prospecţiuni şi Proiectare”
- Cu privire la participarea Consiliului Raional Cahul în calitate de partener în cadrul proiectului „Istoria care ne unește”, implementat de Consiliul Județean Galați în parteneriat cu Asociația de Cooperare Transfrontalieră „Euroregiunea Dunărea de Jos”.
Raportor: Violina Mîțăblîndă, șefă interimară a Direcției economie și atragerea investițiilor
- Cu privire la aprobarea deciziei Comisiei raionale de privatizare a fondului de locuințe.
Raportor: Violina Mîțăblîndă, șefă interimară a Direcției economie și atragerea investițiilor
- Cu privire la corelarea bugetului raional Cahul pe anul 2025 cu prevederile Legii bugetului de stat pentru anul 2025.
Raportor: Valentina Smeșnoi, șefă adjunctă, Direcția generală finanțe
- Cu privire la alocarea mijloacelor financiare din fondul de rezervă al Consiliului Raional Cahul pentru anul 2025.
Raportor: Valentina Smeșnoi, șefă adjunctă a Direcției generale finanțe
- Cu privire la modificarea bugetului raional Cahul pentru anul 2025.
Raportor: Valentina Smeșnoi, șefă adjunctă a Direcției generale finanțe
- Cu privire la delimitarea masivă a bunurilor imobile proprietate publică a UAT de nivelul doi Cahul, amplasate în hotarele UAT de nivelul întâi satul Burlăceni, raionul Cahul.
Raportor: Vasile Raru, șef al Direcției agricultură, relații funciare, cadastru și patrimoniu public
- Cu privire la transmiterea bunurilor materiale din administrarea Taberei de odihnă si întremare a sănătății copiilor „Romantica” s. Moscovei în administrarea IP LT ,,D. Cantemir” or. Cahul.
Raportor: Maria Bichir, șefă a Direcției generale învățământ
- Cu privire la casarea unor bunuri uzate raportate la mijloacele fixe gestionate de instituțiile de învățământ din raion.
Raportor: Maria Bichir, șefă a Direcției generale învățământ
- Despre modificarea punctului 1 din Decizia nr. 2/21 din 14 martie 2025 „Cu privire la transmiterea unor bunuri”.
Raportor: Maria Bichir, șefă a Direcției generale învățământ
- Cu privire la transmiterea unor bunuri.
Raportor: Ecaterina Cozma, șefă a Secției cultură
- Cu privire la numirea în funcție a directorului IP „Școala Sportivă Raională Cahul”.
Raportor: Eduard Olaru, șef al Serviciului juridic și resurse umane
- Cu privire la încetarea contractului individual de muncă în circumstanțe ce nu depind de voința părților cu șeful IMSP „Centrul de Sănătate Crihana Veche”.
Raportor: Eduard Olaru, șef al Serviciului juridic și resurse umane
- Cu privire la încetarea contractului individual de muncă în circumstanțe ce nu depind de voința părților cu șefa IMSP „Centrul de Sănătate Găvănoasa”.
Raportor: Eduard Olaru, șef al Serviciului juridic și resurse umane
- Cu privire la încetarea contractului individual de muncă în circumstanțe ce nu depind de voința părților cu șefa IMSP „Centrul de Sănătate Giurgiulești”.
Raportor: Eduard Olaru, șef al Serviciului juridic și resurse umane
- Cu privire la încetarea contractului individual de muncă în circumstanțe ce nu depind de voința părților cu șefa IMSP „Centrul de Sănătate Zîrnești”.
Raportor: Eduard Olaru, șef al Serviciului juridic și resurse umane
- Cu privire la numirea în funcție a șefului IMSP „Centrul de Sănătate Crihana Veche”.
Raportor: Eduard Olaru, șef al Serviciului juridic și resurse umane
- Cu privire la numirea în funcție a șefului IMSP „Centrul de Sănătate Găvănoasa”.
Raportor: Eduard Olaru, șef al Serviciului juridic și resurse umane
- Cu privire la numirea în funcție a șefului IMSP „Centrul de Sănătate Giurgiulești”.
Raportor: Eduard Olaru, șef al Serviciului juridic și resurse umane
- Cu privire la numirea în funcție a șefului IMSP „Centrul de Sănătate Zîrnești”.
Raportor: Eduard Olaru, șef al Serviciului juridic și resurse umane.