A fost anunțat concursul pentru ocuparea funcției de administrator la ÎM Gospodăria Comunal-Locativă Cahul.
Reamintim, că interimatul funcției a fost asigurată de Dinu Gîrneț.
Candidatul la funcția de administrator al ÎM Gospodăria Comunal-Locativă Cahul va întruni următoarele cerințe:
- cunoaște limba română;
- deține studii superioare;
- a activat în funcții de conducere cel puțin 4 ani;
- nu a împlinit vîrsta necesară obținerii dreptului la pensie pentru limita de vîrstă;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvîrșite cu intenție;
- nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție;
- nu este condamnat, prin hotărîre definitivă și irevocabilă a instanței de judecată, pentru infracțiuni de corupție, care cade sub incompatibilitățile și restricțiile prevăzute la art.16-21 din Legea nr.133/2016 privind declararea averii și a intereselor personale;
Atribuții
- conduce activitatea şi asigură funcţionarea eficientă a întreprinderii municipale;
- reprezintă interesele întreprinderii în relaţiile cu persoanele fizice şi juridice, cu autorităţile publice, cu organele de drept și acordă astfel de împuterniciri altor reprezentanţi ai întreprinderii;
- asigură executarea deciziilor fondatorului şi ale consiliului de administraţie al întreprinderii municipale;
- asigură efectuarea auditului situaţiilor financiare anuale şi încheie contractul de audit cu entitatea de audit, selectată de consiliul de administraţie;
- prezintă consiliului de administraţie informaţia despre rezultatele controalelor efectuate de organele abilitate, inclusiv deficiențele depistate, precum şi planul de acţiuni privind corectarea abaterilor și înlăturarea deficiențelor identificate;
- prezintă trimestrial consiliului de administraţie darea de seamă privind rezultatele activităţii întreprinderii municipale;
- prezintă fondatorului şi consiliului de administraţie darea de seamă anuală cu privire la rezultatele activităţii economico-financiare a întreprinderii municipale, raportul comisiei de cenzori şi raportul auditorului;
- prezintă consiliului de administraţie proiectul devizului de venituri şi cheltuieli ale întreprinderii, proiectul statelor de personal pentru anul următor celui gestionar;
- prezintă spre coordonare consiliului de administraţie propuneri de repartizare a profitului net anual al întreprinderii municipale;
- încheie contracte, eliberează procuri, deschide conturi în bănci, angajează personalul întreprinderii municipale;
- asigură elaborarea planului de afaceri şi îl prezintă spre aprobare fondatorului;
- asigură integritatea, folosirea eficientă şi dezvoltarea bunurilor întreprinderii;
- aprobă, după coordonarea cu fondatorul, nomenclatorul şi tarifele la serviciile prestate, cu excepţia celor stabilite de actele normative în vigoare;
- îndeplinește alte atribuții conferite de lege și de Statutul Întreprinderii.
Lista documentelor necesare pentru participare la concurs
Persoanele interesate pentru ocuparea funcţiei de director al ÎM Gospodăria Comunal-Locativă Cahul, pot depune personal sau prin reprezentant, prin poştă sau prin e-mail, în termen de 30 zile calendaristice din ziua publicării anunţului, dosarul de concurs care cuprinde următoarele acte obligatorii:
- scrisoarea de motivare și viziunea privind eficientizarea activității economico-financiare a Întreprinderii;
- curriculum vitae (CV);
- copia actului de identitate;
- copia/copiile actului/actelor de studii;
- referințe profesionale (nu mai puțin de două);
- cazierul judiciar;
- declarația privind evaluarea competenței și adecvării persoanei înaintate în funcția de administrator al Întreprinderii, conform Anexei nr.4 la Regulamentul privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției de administrator al ÎM Gospodăria Comunal-Locativă Cahul (se anexează);
- copiile certificatelor care atestă absolvirea cursurilor de perfecționare/specialitate.
Termen limită pentru depunerea dosarelor: 20.09.2024, ora 16:30, la Ghișeul Unic al Primăriei municipiului Cahul, etajul I.
Pentru informații suplimentare, contactați: Bînzari Natalia Specialistă principală (serviciul resurse umane) Primăria municipiului Cahul Telefon: 0-299-2-36-55