Cahul va avea un brand al regiunii
În cadrul emisiunii inDirect, consilierul municipal- Dmitrii Moruz a vorbit despre elaborarea unui logo și brand pentru regiunea Cahul.
“Dacă noi vrem ca oamenii să ne asculte , să ne urmărească, să ne acorde ceva atenție, noi ar trebui sa fim actuali”, declară Dmitrii Moruz.
Cu toate că, raionul Cahul are deja un logo, Dmitrii Moruz susține că în cazul noului brand scopurile sunt un pic diferite. În primul rând, se bazează pe cercetarea avantajelor locale, acordând atenție, pe lângă turiști, și audienței locale.
“Este irelevant ca să spunem că un logo ne reprezintă doar când este vorba despre turism, nu este adevărat! El o să ne reprezinte atunci când el va deveni o mândrie pentru noi.”, a menționat Dmitrii Moruz.
Logo-ul urmează să fie lansat și aprobat în curând de către Consiliul raional Cahul.
“Noi vorbim despre un brand a municipalității, care este detașat de politică, în acest caz, actorilor politici o să le fie mai greu de politizat acest brand, și această comunicare o să fie acceptată cât de o parte din populație, cât și de alta” , afirmă Dmitrii.
În cadrul emisiunii a avut o intervenție și cu Dumitru Parfenti, care reprezintă programul “EU4Moldova: Regiuni-cheie”.
“Marca este o imagine, logo, împreună cu un slogan care descrie această regiune.”, susține Dumitru Parfenti.
Acesta a mai declarat, că scopurile în crearea aceste mărci sunt: atragerea interesului față de produsele locale; atragerea investițiilor către producătorii și companiile locale; promovarea culturală și turistică.
Brandul regiunii Cahul încă nu este disponibil pentru publicul larg, acesta urmând a fi lansat oficial în scurt timp. Potrivit lui Dmitrii Moruz, logo-ul elaborat conține elementele vizuale tradiționale pentru municipiul Cahul.
Acest articol este produs cu sprijinul financiar al Uniunii Europene. Conținutul său este responsabilitatea exclusivă a proiectului „Creșterea gradului de transparență a 5 autorități publice locale din raionul Cahul”, implementat de A.O. „Cahul 2030” și nu reflectă neapărat punctele de vedere ale Uniunii Europene.