A fost lansat primul Ghid de Marketing privind dezvoltarea turismului în Republica Moldova.

A fost lansat primul Ghid de Marketing privind dezvoltarea turismului în Republica Moldova.
© Imagine simbol

A fost lansat primul Ghid de Marketing privind dezvoltarea turismului în Republica Moldova.

Ghidul aduce date actualizate și analize de piață pentru decizii de impact, continuitate prin strategii anterioare și studii de segmentare, parteneriate public-private pentru consum responsabil și dezvoltare durabilă. 

Scopul acestui ghid este de a fi un reper pentru activitățile de marketing turistic național, sprijinind dezvoltarea durabilă și colaborarea între ONT, sectorul privat și asociațiile de turism, oferind orientare strategică pentru promovarea Moldovei ca destinație turistică, sprijin pentru digitalizarea și promovarea produselor locale și aliniere cu obiectivele de sustenabilitate și consum responsabil.

Ghidul a fost elaborat de către Ministerul Culturii, cu sprijinul Proiectului de Competitivitate și Reziliență Rurală (PCRR), finanțat de Agenția Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională (USAID), sub îndrumarea expertei internaționale Audrey Scott.

Articole similare