Imperiul ,,Linella” se extinde și mai mult și preia magazinele ,,Fourchette”

Imperiul ,,Linella” se extinde și mai mult și preia magazinele ,,Fourchette”
© Imagine simbol

Proprietarul magazinelor ”Linella” acaparează și mai mult din piața de retail din Republica Moldova și preia lanțul de magazine ”Fourchette”, transmite bizlaw.md.

Consiliul Concurenței a anunțat că analizează notificarea unei concentrări economice ce urmează a se realiza prin preluarea de către întreprinderea ”Moldretail Group” SRL (lanțul de unități comerciale cu profil preponderent alimentar ”Linella”, ”Fidesco”, ”Cip Market”, ”Bravo” și ”Slavena Megamarket”) a controlului unic asupra întreprinderii ”Fourchette-M” SRL (lanțul de unități comerciale cu profil preponderent alimentar ”Fourchette” și ”To-To”).

Operațiunea de concentrare economică urmează a se realiza prin achiziționarea de către ”Moldretail Group” SRL a 100% cote-părți din capitalul social al întreprinderii ”Fourchette-M” SRL.

Potrivit Consiliului, pe teritoriul Republicii Moldova, părțile implicate în operațiunea de concentrare economică notificată desfășoară activitate pe piața achiziționării produselor de consum curent preponderent alimentare și pe piața comercializării cu amănuntul a produselor de consum curent preponderent alimentare, prin intermediul propriilor lanțuri de unități comerciale.

În vederea stabilirii compatibilităţii concentrării economice cu mediul concurenţial normal, Consiliul Concurenței va analiza operațiunea notificată, în conformitate cu Legea concurenţei şi Regulamentul privind concentrările economice.

Consiliul Concurenţei este interesat în obţinerea observaţiilor şi punctelor de vedere de la agenţii economici terţi referitor la modul în care concentrarea economică notificată, afectează sau poate afecta concurența de pe piețele date.

Articole similare