Subscribe la telegramul nostru
Telegram

Nicolae Dandiș: Îmi doresc ca orașul Cahul să fie un oraș în care armonia interetnică să fie la ea acasă!

Nicolae Dandiș: Îmi doresc ca orașul Cahul să fie un oraș în care armonia interetnică să fie la ea acasă!

Acesta este primul punct din platforma electoral pe care l-a prezentat Nicolae Dadniș în cadrul dezbaterilor de aseară.

„Îmi doresc un oraș în care să fie curat și să justifice statutul de oraș balnear;  Îmi doresc un oraș în care întreprinderile și serviciile publice locale să fie de calitate și oamenii să fie mulțumiți. Îmi propun să fie o administrație transparența care este pentru oameni si in care primarul nu sta doar in birou si așteaptă sa von a in audienta dar este permanent cu oamenii in comunicarea cu ei si posibil ca ei sa vina cu propuneri si soluții la problemele care există” a declarat Nicolae Dandiș în cadrul emisiunii .

Totodată, a mulțumit cetățenilor că au ieșit la vot și a mulțumit pentru încrederea și responsabilitatea pe care o plasează pe umerii săi. 

„Asigurarea transparenței în APL și combaterea corupției este o prioritate. Asigurarea integrității și calității funcționarilor publici și a tuturor angajaților care stau în subdiviziunile primării, astfel ca toți să lucreze în folosul cetățenilor, să nu se considere mari șefi că lucrează și sunt cu funcții importante.  Ei  sunt în administrație și în serviciu public și trebuie să demonstreze că pentru oameni lucrează, și le-am promis alegatorilor că îi voi testa personal cum se atârnă față de administrație, față de fișa de post și în ce măsură atitudinea este corespunzătoare față de funcția pe care o ocupă” a precizat domnul Dandiș.

Precizăm că, contracandidatul său, Petru Burlacu nu a dat curs invitației postului public de televiziune și nu a participat la dezbateri.

Reamintim că pe 28 iunie va avea loc turul II de scrutin pentru alegerea Primarului orașului Cahul, iar în cursă sunt incluși doi candidați: Nicolae Dadniș, candidat independent și Petru Burlacu, actualul primar din partea PCRM.