Taylor Swift este cel mai urmărit artist din lume

Taylor Swift este cel mai urmărit artist din lume
© Instagram

Taylor Swift s-a clasat pe locul 1 în topul celor mai urmărite artiste la nivel global în 2024 pe Spotify, pentru al doilea an la rând. Acest lucru se datorează în mare parte celui mai recent album al său, „The Tortured Poets Department”, care a fost cel mai difuzat album al anului pe platformă, scrie news.ro.

În total, muzica lui Swift a generat mai mult de 26,6 miliarde de fluxuri pe platformă în acest an.

După Swift, cei mai urmăriţi artişti ai anului pe Spotify la nivel mondial au fost The Weeknd, Bad Bunny, Drake şi Billie Eilish.

Albumul „Tortured Poets” al lui Swift a doborât mai multe recorduri pe Spotify, devenind primul album care a depăşit 300 de milioane de ascultări într-o singură zi şi peste 1 miliard în prima săptămână de la lansare.

Popularitatea sa masivă a condus la un an remarcabil pentru femeile artiste – care au ocupat primele opt locuri în topul celor mai difuzate 10 albume la nivel mondial pe Spotify.

Acestea au fost „Hit Me Hard and Soft” de Billie Eilish (nr. 2), „Short n’ Sweet” de Sabrina Carpenter (nr. 3), „Mañana Será Bonito” de Karol G (nr. 4), „Eternal Sunshine” de Ariana Grande (nr. 5), „1989 (Taylor’s Version)” de Swift (nr. 6), „SOS” de SZA (nr. 7) şi „Lover” de Swift (nr. 8).

Pentru prima dată, Spotify adaugă o insignă Wrapped la profilul Spotify al lui Taylor Swift, marcând anul inaugural a ceea ce compania spune că va fi o distincţie anuală.

Cele mai difuzate melodii Spotify la nivel mondial în 2024 au fost: „Espresso” de Sabrina Carpenter, cu peste 1,6 miliarde de stream-uri la nivel global, urmată de „Beautiful Things” de Benson Boone, „Birds of a Feather” de Eilish, „Gata Only” de FloyyMenor şi Cris MJ, şi „Lose Control” de Teddy Swims.

Spotify a anunţat, de asemenea, cele mai bune podcast-uri ale anului: „The Joe Rogan Experience” şi „Call Her Daddy” de Alex Cooper. În plus, Spotify Wrapped prezintă pentru prima dată cele mai bune audiobook-uri ale anului, Sarah J. Maas fiind pe locul 1 în topul celor mai difuzate autoare, iar seria sa de romanţă fantastică de succes „A Court of Thorns and Roses” ocupând primul loc în topul audiobook-urilor.

Spotify Wrapped este o campanie de marketing virală a Spotify, lansată anual începând din 2016 între 30 noiembrie şi 6 decembrie, care permite utilizatorilor să vizualizeze o compilaţie de date despre activitatea lor pe platformă în anul precedent.

Cei mai urmăriţi artişti la nivel global: Taylor Swift, The Weeknd, Bad Bunny, Drake, Billie Eilish, Travis Scott, Peso Pluma, Kanye West, Ariana Grande, Feid.

Articole similare