Acesta este Brandul regiunii Cahul! Cum vă pare?

Acesta este Brandul regiunii Cahul! Cum vă pare?

La 25 iunie, a fost prezentat, într-un cerc restrâns, Brandul regiunii Cahul, elaborate în cadrul Programul „EU4Moldova: Regiuni-cheie”, care a apărut pentru prima dată drept element vizual distinct la evenimentul de transmitere a unei autospeciale pentru colectarea și evacuarea deșeurilor menajere din partea Uniunii Europene, municipiului Cahul 

Crearea unui brand pozitiv al Regiunii Cahul, însumând caracteristicile de reputație, încredere și recunoaștere în rândul cetățenilor și al reprezentanților mediului de afaceri, a fost unul dintre scopurile propuse în acest proiect, activitatea fiind parte a programului EU4Moldova: Regiuni-cheie, care este implementat în municipiile Cahul și Ungheni. 

Programul a lansat această activitate importantă și au fost elaborate: Logoul/Imaginea, sloganul/mottoul și regulile de utilizare (Brand Book).

„Acest brand poate asigura o recunoaștere, un brand puternic e ca și o lentilă prin care se focalizează toate eforturile și urma care este lăsată e mult mai vizibilă. Am dorit ca acest brand să aducă valoare ofertei regiunii Cahul. În al doilea rând, acest brand urmează să construiască o recunoaștere mai mare și mai vizibilă despre regiunea Cahul. Al treilea punct este că acest brand să focalizeze toate efortule de comunicare despre oferta  regiunii Cahul incât noi să lăsăm o urmă mult mai vizibilă și noi să devenim mult mai vizibili” a declarat Eugen Boico, liderul echipei de proiect. 

Nemijlocit brand-ul a fost realizat de compania de design Hora Design din Cahul. 

Ce reprezintă brandul Regiunii Cahul

Logoul Regiunii Cahul reprezintă un ansamblu din 3 elemente principale: 

Inima – în regiunea Cahul sunt oameni energici și emotivi, care simt cu toată inima. 

Nufărul alb – unul dintre simbolurile reprezentative ale regiunii

Izvorul vieții – reprezintă apele minerale curative cu care se mândrește mun. Cahul. 

Motoul regiunii este: „Unde inima ta bate”. În ansamblul vizual, logoul și motoul pot fi folosite distinct sau cu utilizarea cuvântului „Regiunea”. 

Designerii au elaborat un șir de modele de utilizare e elementelor vizuale. Acesta poate fi utilizat inclusiv cu stemele localităților din raionul Cahul.

Logoul și motto-ul Regiunii Cahul au fost aprobate deja de către Consiliul municipal Cahul, urmând să fie înregistrate la Agenția Proprietăți Intelectuale drept marcă comercială.  

A.O. Cahul „2030” este beneficiara Programului de Granturi Locale al Uniunii Europene și implementează proiectul „Ce înseamnă Uniunea Europeană pentru Raionul Cahul”. Programul de Granturi Locale este lansat în baza Cadrului Unic de Sprijin a UE, acordat pentru Republica Moldova (2017-2020) din cadrul Instrumentului European de Vecinătate, prin intermediul proiectului „Abilitarea cetățenilor din Republica Moldova” (2019-2021), finanțat de către Uniunea Europeană și implementat de Agenția de Cooperare Internațională a Germaniei (GIZ). Partenerul proiectului pentru creșterea potențialului de vizibilitate și implicare a cetățenilor este Asociația Presei Independente (API).

Conținutul articolului aparține autorilor și nu reflectă neapărat viziunea UE sau GIZ.

Articole similare