Ciocolata pentru care oamenii călătoresc până la capătul lumii. De ce „Can’t Get Khanafed Of It” se vinde numai în Dubai și este atât de renumită

Ciocolata pentru care oamenii călătoresc până la capătul lumii. De ce „Can’t Get Khanafed Of It” se vinde numai în Dubai și este atât de renumită
© Imagine simbol

Oamenii din Marea Britanie zboară până în Dubai pentru a pune mâna pe această delicatesă, iar utilizatorii de TikTok încearcă să o recreeze acasă, susține DailyMail. Batoanele mari de ciocolată umplute cu cremă inspirată din deserturi orientale au devenit virale pe TikTok. Iubitorii de ciocolată sunt dispuși să facă sacrificii extreme pentru a obține aceste dulciuri.

Batonul de ciocolată „Can’t Get Khanafed Of It”, umplut cu khanafeh crocant, cremă de fistic și tahini, a fost creat de Fix Dessert Chocolatier din Dubai și a devenit atât de popular încât utilizatorii de TikTok își creează propriile versiuni acasă.

La un preț de 20 de dolari, aceste batoane de ciocolată sunt un răsfăț pretențios, dar cei care au încercat această delicatesă spun că merită „fiecare bănuț”.

Merită fiecare bănuț și încă pe atât,” a scris un client mulțumit pe X (fostul Twitter). „Nu neg că este scump, dar am plătit mai mult pentru ciocolată obișnuită.”

Poți achiziționa aceste batoane doar de la Fix Dessert Chocolate Hero și doar în Dubai, prin comenzi on-line de la Chatfood sau Deliveroo, spre dezamăgirea cumpărătorilor din străinătate care doresc să încerce aceste delicatese mult lăudate. „Can’t Get Khanafed Of It” este cel mai vândut produs al ciocolateriei, parțial datorită influencerilor precum Maria Vehera, al cărei videoclip cu ea savurând o tabletă de ciocolată a adunat aproape 60 de milioane de vizualizări.

Fix Dessert Chocolate a fost fondată de Sarah Hamouda în 2021, ca răspuns la poftele sale din timpul sarcinii și pasiunii pentru deserturi. Dorința de a duce ciocolata la un alt nivel a determinat-o pe Sarah să dezvolte Fix Dessert Bars, în care „Fix” înseamnă „experiență incredibilă”. Sarah crede că savurarea ciocolatei ar trebui să fie o „experiență”.

După ce a câștigat popularitate online, comenzile au început să crească vertiginos, Sarah dezvăluind cum comenzile Fix au trecut de la cifre de 5 la 500 de bucăți pe zi. „Sincer, nu m-am gândit niciodată că va deveni un fenomen global,” a spus Hamouda, antreprenoare britanico-egipteană care trăiește în Dubai de nouă ani, pentru CNN.

Articole similare