Misiunea Diaconia anunță concurs pentru 2 funcții în mun. Cahul: Coordonator local și Pedagog Social
Misiunea Socială „Diaconia” anunță concurs de angajare pentru funcția de pedagog social și coordonator local în cadrul Proiectului Centrul Educațional din Cahul, implementat în parteneriat cu Episcopia Basarabiei de Sud.
Pedagog Social
Locul desfășurării activității: mun. Cahul, str. Griviței nr. 12
Oferim:
- Pachet social și condiții bune de muncă;
- Lucru într-o echipă profesionistă;
- Salariu motivant;
- Program de lucru part-time;
- Formare profesională continuă.
Responsabilități:
- Stabilirea, dezvoltarea și menținerea relațiilor armonioase cu beneficiarii proiectului (copii refugiați/copii din comunitatea locală, cu vârsta cuprinsă între 7 și 16 ani și femei refugiate/femei din comunitatea locală);
- Elaborarea și realizarea programului de activități;
- Utilizarea instrumentelor și metodologiilor convenite;
- Raportarea lunară;
- Participarea la întâlniri multidisciplinare în cadrul organizației și în afara acesteia care contribuie la creșterea profesională și personală.
Cerințe față de candidați:
- Studii superioare în domeniul pedagogiei, asistenței sociale sau psihologiei;
- Experiență de muncă de minim 2 ani în domeniile menționate mai sus;
- Comunicare asertivă, capacitate de lucru în echipă, responsabilitate și empatie;
- Cunoașterea limbii române (scris/vorbit) și ruse (vorbit);
- Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
- Cunoașterea MS Office (Word, Excel, Power Point etc.);
- Disponibilitatea de lucru 5 ore/5 zile în săptămână.
Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul și scrisoarea de motivare la următoarea adresă: centrulderesurse.diaconia@gmail.com și în copie office@diaconia.md până la data de 18 februarie 2024.
Doar candidații selectați vor fi invitați la interviu.
Coordonator Local
Locul desfășurării activității: mun. Cahul, str. Griviței nr. 12
Oferim:
- Pachet social și condiții bune de muncă;
- Lucru într-o echipă profesionistă;
- Salariu motivant;
- Program de lucru full-time;
- Formare profesională continuă.
Responsabilități:
- Stabilirea, dezvoltarea și menținerea relațiilor armonioase cu beneficiarii proiectului (copii refugiați/copii din comunitatea locală, cu vârsta cuprinsă între 7 și 16 ani și femei refugiate/femei din comunitatea locală);
- Încurajarea unui mediu de colaborare și de susținere a echipei locale, promovând comunicarea deschisă și eficientă;
- Coordonarea și ghidarea echipei locale;
- Planificarea activităților prevăzute de proiect;
- Monitorizarea procesului de implementare a activităților proiectului;
- Asigurarea gestionării financiare a proiectului;
- Elaborarea de rapoarte narative periodice care să arate progresul activităților proiectului și realizarea indicatorilor în baza cerințelor și a termenelor stabilite de parteneri/donatori;
- Comunicarea eficientă și dezvoltarea parteneriatelor cu părțile interesate relevante;
- Participarea la întâlniri multidisciplinare în cadrul organizației și în afara acesteia care contribuie la creșterea profesională și personală.
Cerințe față de candidați:
- Studii superioare în domeniul pedagogiei, asistenței sociale sau psihologiei;
- Experiență de muncă de minim 2 ani în domeniile menționate mai sus;
- Experiență în coordonarea unei echipe (constituie un avantaj);
- Abilități de leadership, organizare și relaționare;
- Comunicare asertivă, capacitate de lucru în echipă, responsabilitate și empatie;
- Cunoașterea limbii române (scris/vorbit) și ruse (vorbit);
- Cunoașterea limbii engleze (constituie un avantaj);
- Cunoașterea MS Office (Word, Excel, Power Point etc.)
- Disponibilitatea de lucru 8 ore/5 zile în săptămână.
Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul și scrisoarea de motivare la următoarea adresă: centrulderesurse.diaconia@gmail.com și în copie office@diaconia.md până la data de 18 februarie 2024.
Doar candidații selectați vor fi invitați la interviu.