Blitz interviu cu Pleșco Igor, unul din fondatorii „linia”, despre schimbarea vizuala a salonului XXMobila.

V.H. – De unde vine schimbarea?

I.P. - Schimbarea e singura constanta în viață, iar abilitatea de a ține pasul cu noile tendințe definește viitorul unui business .Odată cu acesta schimbare vizuală aducem în față stabilitatea unui brand care cumulează peste 10 ani de experiență. Linia vine cu o altă  abordare a clienților, mai multă PREOCUPARE și GRIJĂ. Am luat aceste două valori de bază, și am generat o campanie ce va pune accent pe oameni și pe ceea ce pot ei oferi atunci când o fac din PASIUNE. 

În Moldova, întreprinderile sunt gândite să producă la export, pentru pieţele externe şi nu pentru piaţa locală. Noi am optat, începând cu anul 2007, ca vânzările noastre să fie în magazine de suprafaţă mare, coloana vertebrală a produselor existente să fie fabricată în propria fabrică, iar dorinţa noastră este de a avea o bază de producţie solidă în spate.

- Ce este important pentru voi?

Ideea de produs este esențială pentru noi. Din fericire, am văzut în ultimii doi ani o schimbare serioasă a atitudinii consumatorilor în raport cu produsele fabricate la noi în țară. Clienții preferă să cumpere produse fabricate în Moldova și ne întreabă care produs este autohton. Din februarie pană acum, am primit peste 100 de solicitări din partea consilierilor de vânzări pentru produse sau idei care ar trebui aplicate în propriul nostru magazin.

- Ce planuri aveți pe viitor?

- În momentul de față, se fac pași pentru extindere regionala. Extinderea se va face într-o perioada de doi sau trei ani. Poate am început cam târziu extinderea, cu toate că analizam această idee încă din 2014.

- Ce pași faceți pentru a fi „la înălțime”?

- Mergem la aproximativ 10 târguri pe an pe diferite domenii. Călătoresc circa 120 de ore de avion pe an. Cheltuim sume considerabile pe deplasările de cercetare, fără de care nu ar putea să avem o privire de ansamblu asupra schimbărilor permanente din domeniu. Este esențial, pentru că trebuie să fim prezenți acolo unde se formează gusturile și tendințele.

Alte ținte ale companiei sunt logistica și serviciile.  Anul trecut am simțit că este necesar să investim mai mult în creșterea calității serviciilor. Această înseamnă livrare mai rapidă către clienți, investiții mai mari în pregătirea echipelor de montaj și în creșterea calității serviciilor post-livrare.