Subscribe la telegramul nostru
Telegram

Dezvoltă-ți propria idee de afacere la EU4Moldova: Startup City Cahul – Hackathon

Dezvoltă-ți propria idee de afacere la EU4Moldova: Startup City Cahul – Hackathon

EU4Moldova: Startup City Cahul îți oferă posibilitatea să lucrezi la propria idee de afacere!

Ce este un Hackathon?

Hackathonul este o competiție de idei între mai mulți programatori, dar și alte persoane, interesate de tema respectivă: designeri, manageri de proiect, ingineri, profesori și alți specialiști din diverse domenii, care colaborează pentru dezvoltarea unui proiect software.

Așadar, toți elevii și studenții din regiunea Cahul sunt așteptați la o competiție de 2 zile, pentru a lucra la propriile idei de afaceri.

De ce să participi la EU4Moldova: Startup City Cahul – Hackathon?

  • Vei avea la dispoziție resursele necesare pentru a lucra la propriul proiect;
  • Vei interacționa și îți vei validă ideea de afacere cu experți din diverse domenii cum ar fi marketing, vânzări, IT, management, finanțe, inginerie etc.;
  • Vei forma o echipa cu persoane interesate de mai multe domenii;
  • Vei învăța cum să-ți prezinți ideea în fața publicului;
  • Vei petrece timpul deosebit alături de persoane cu aceleași viziuni.

De asemenea, cele mai bune idei de afaceri se vor alege cu premii bănești:

Locul I – 20.000 MDL

Locul II – 10.000 MDL

Locul III – 10.000 MDL

Hackathon-ul EU4Moldova: Startup City Cahul va avea loc în perioada 23, 24 și 25 iulie, la Incubatorul de Afaceri Cahul.

Pentru a participa la Hackathon, este necesar să completezi formularul de înregistrare.

Participarea este absolut gratuită!

Echipa XY va asigura alimentația participanților pe durata sprintului și va oferi la îndemână ustensile și alte materiale necesare pentru etapa de prototipare.

Pentru mai multe detalii, accesează pagina de facebook a evenimentului.

Acest eveniment este dedicat elevilor și studenților din Cahul.

Proiectul EU4Moldova: Startup City Cahul este finanțat de Uniunea Europeană, în parteneriat cu Suedia și este implementat de ATIC.